Hondar ale bat 4 u

11 07 2006

HONDAR ALE BAT NAIZ NI

 

Hondar ale bat naiz ni
Behin harkaitz handia zena
Kolpeka urratu ondoren
Gelditzen den izpi hori
Egoskor bezain txiki
 
soy un grano de arena
que un día fue una gran roca
erosionada a golpes
ese rayo de luz que queda
tan pequeño como persistente

 

Hondar ale bat naiz ni
Ez dut mundua aldatuko
Inon ez dut pisurik
Baina ezin naute gehiago txikitu
Eta ale oso bat naiz ni

 

soy un grano de arena
no voy a cambiar el mundo
no tengo peso en ningún lado
pero no pueden romperme más
y soy un grano entero

 

Eta nik bezalako
Partikula txikiek osatzen dugu
Handartzik handiena
 
 y partículas pequeñas como yo formamos
la mas grande de las playas
 
Nahiz eta denek ukatu, nahiz eta izkutatu
Banaiz eta kito
Helburu bakarra dut ni izatea

 

aunque todos  lo nieguen, aunque me esconda
soy y ya está,
sólo quiero ser yo
 
Hondar huts ni
Ezerezaren ondoan, handi
Bete-bete
Alferrik zabiltza, txikiezina naiz ni.

 

soy un simple grano de arena, nada más
enorme frente a la nada,
entero
no sigas, no me puedes destrozar mas

 

Prozak

(Xabi M, Mikel M, Iker P, Ivan A)

(si alguien  tiene curiosidad de escucharla, la puedo mandar por email) 

Acciones

Information

One response

13 07 2006
Fernan

me apunto a la curiosidad jaja, me gusta la letra, mucho mucho.

Responder

